Idyjotka postanowiła się rozmnożyć

Powiedzmy, że to blog-córka. Choć lepiej wyglądałoby "córki".
Tego blogu .

A gdyby ktoś szukał ojca - znajdzie go tu :)

Miłego czytania.


1 paź 2012

O objawach ciał trzyletnich

Lila rano nas zwiodła potężnym kaszlem, więc nie poszła do przedszkola. Od kiedy Piotr wyszedł z domu, Lilka nie zakaszlała ani razu, kataru też prawie nie ma i jest w wyśmienitym humorze.
- Ja chcę kawę taką dla dzieci.
- Nie ma. Musiałybyśmy kupić, ale dzisiaj siedzimy w domu.
- Bo jestem chora?
- Podobno.
- Ale nie mam takich kropek jak świnka Peppa.

3 komentarze:

  1. Bo dzieci to najsprytniejsze zwierzaki na świecie. Ubaw wielki, już nie mogę się doczekać, co moja zacznie odstawiać za jakiś czas. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Dotarlam tu przez blog Talusi, przeczytalam od deski do deski ryczac ze smiechu (w pracy!). :) Mam nadzieje, ze nie masz nic przeciwko, ze dodam Cie do swojej listy czytelniczej. I oczywiscie zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń