Idyjotka postanowiła się rozmnożyć

Powiedzmy, że to blog-córka. Choć lepiej wyglądałoby "córki".
Tego blogu .

A gdyby ktoś szukał ojca - znajdzie go tu :)

Miłego czytania.


18 lip 2011

Na łonie

20 i pół miesiąca


Lilianka na działce przygotowuje się do roli Starszej i Ważniejszej:


Spożywa chlebek:

Pluska się w basenie:

I na koniec najlepsze - siedzi na nocniku spowita w wytworne złamane róże, obsypana płatkami kwiatów. (Nie, to nie mój pomysł, to babcia).
I jak tu nie lubić wyjazdów na łono natury?



7 komentarzy:

  1. zdjęcia, jako i modelka, urody przecudnej. czy przygotowanie do roli Starszej i Ważniejszej to jakieś Ogłoszenie? Pozdrawiam i witam, bo ujawniam się pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już przeczytałam na blogu Barbarelli :) Czekałam, kiedy pojawi się u Ciebie. Gratulacje :) N.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety! Naprawdę? Ale fajnie! ;-))
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gopio: pozazdrościliśmy Ci parki. Tylko że u nas nie dwoje, a dwie.
    W następnej kolejności zamierzam pozazdrościć Ci domku z ogrodem - może też się nam trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. He, he, domku z ogrodem to ja innym zazdroszczę. Mieszkamy w bloku. Ale z tarasem i ogródkiem ;-)

    Dwie dziewczyny - super!!! Sama chciałabym mieć drugą ;-)

    OdpowiedzUsuń