Idyjotka postanowiła się rozmnożyć

Powiedzmy, że to blog-córka. Choć lepiej wyglądałoby "córki".
Tego blogu .

A gdyby ktoś szukał ojca - znajdzie go tu :)

Miłego czytania.


1 lut 2010

Komiks

1. Opowiem Wam o moim tacie.


2. To właśnie on. Całkiem prawdziwy. O, można go pomacać nawet.

3. Jest taaaaki długi.
4. Dobrze im powiedziałam, co tata?
5. O rany, ale jestem gapa! Długa to jestem ja!

5. Jest taaaki wysoki.

6. I, uwaga, nie nosi zegarka...
7. BO JEST WŁADCĄ CZASU, KURCZĘ BLADE!!!!8. Co? Coś nie tak powiedziałam?
9. Że niby sama jestem kurczę blade?

10. Ups! To nie dlatego nie nosisz zegarka...
11. Przepraszam cię, stary... Trochę przesadziłam z tymi fantazjami.
12. Ale wiesz...
13. Ten cały przekręt...
14. (Taki tyci...)15. To tylko po to, żeby cię bardziej lubili.
16. Ale przecież ty i bez tego jesteś suuuper.

15 komentarzy:

  1. Ja miałam umrzeć, ale postanowiłam poczekac na komiks o mamie :-D
    Genialne to Wasze dziecko :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smieszne i pocieszne:)
    I wszystko dlatego ze Tata nie nosi zegarka, hehehehe
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. wyrzucą mnie z pracy - tarzam się tu pod biurkiem!
    "że niby sama jestem kurczę blade?" :o)
    a za minę z okienka nr 8 powinna dostać co najmniej oscara.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ela, po mężu Stępień2 lutego 2010 14:27

    Ida... powalające pozytywnie, zakręcone, nostalgiczne i przepiękne... przepiękne ( echoooo) :)PS. Córcia wygadana... po mamie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. komiks rewelacja,. najlepszy jaki widzialm :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze blade - super! A mina nr 8 rulezzz ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie nr 4 - pię-kne! :) Nina

    OdpowiedzUsuń
  8. karina: nie powinna, bo mina wygląda na zgapioną od Bruce'a Willisa. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. e tam, bruce przy lilce wymięka. mógłby się od niej uczyć ekspresji.
    http://e1.pudelek.pl/p31/363cb406001e8d9b4b3117f8
    http://newzar.files.wordpress.com/2009/04/bruce-willis.jpg
    no i nie te rzęsy!
    gdzie tam, kurczę blade.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały duet!!

    Lila Krysiak

    OdpowiedzUsuń