Idyjotka postanowiła się rozmnożyć

Powiedzmy, że to blog-córka. Choć lepiej wyglądałoby "córki".
Tego blogu .

A gdyby ktoś szukał ojca - znajdzie go tu :)

Miłego czytania.


19 cze 2009

Rozpisuję konkurs

na napisy na koszulkę dla ciężarnej. Czyli dla siebie.

Nagrodą będzie umieszczenie zwycięskiego napisu na T-shircie, który zamierzam sobie nabyć na tę okazję i samodzielnie pomalować, używając swojego niebywałego talentu oraz farby do tkanin, w tej właśnie kolejności.

Moje pierwsze pomysły:

Wychodzę jesienią (dobra, ten nie mój, wiedziałam takie)

Uaaaaa, ciasno mi!!!

A gdzie tatuś?!

Nie dotykać, gryzie!

W dupie mam. Nie wyłażę.


PS Tak poza tym mam dziś badanie i może Akrobata wreszcie raczy się wypiąć w odpowiednią stronę.

2 komentarze:

  1. Cześć.
    Moja propozycja:
    "W końcu NMSIE zrobił coś, co ma ręce i nogi".
    Pyzdra :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe swietne:D

    alka

    OdpowiedzUsuń